22 Kasım 2007 Perşembe

2.SAYFANIN YAPIMI



Bu sayfada öncelikli hedefimiz yarı sıkıcı yarı öğrenciyi ilgilendiren bir iki haber bulmak.Bulduğumuz haberleri bu sayfada yerlerini koyup bitiriyoruz.


Bu kadar basit mi?Değil elbette sayfa da haberle ilgili ufak bir fotoğraf mutlak şartla haberin bir kenarında yer almalı.


Haberleri çubuk kenar içine alırsanız göze hoş görünür ve düzenli olur.




Mesela;



Manisa İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Özdemir, her ay bir ilçede Milli Eğitim ilçe müdürlerini toplayarak okullardaki başarıyı arttırmanın yollarını arıyor. Bu ay Gölmarmara'da biraraya gelen 15 ilçenin Milli Eğitim müdürleri, OKS ve ÖSS'de başarı oranlarını masaya yatırdı. OKS'de Türkiye 18.'si olan Manisa'da başarıyı arttırmak için rehberlik çalışmalarına ve ek kurslar açılmasına yönelik kararl...
Manisa İl Milli Eğitim Müdürü
Hasan Özdemir, her ay bir ilçede Milli Eğitim ilçe müdürlerini toplayarak okullardaki başarıyı arttırmanın yollarını arıyor. Bu ay Gölmarmara'da biraraya gelen 15 ilçenin Milli Eğitim müdürleri, OKS ve ÖSS'de başarı oranlarını masaya yatırdı. OKS'de Türkiye 18.'si olan Manisa'da başarıyı arttırmak için rehberlik çalışmalarına ve ek kurslar açılmasına yönelik kararlar alındı.





Ortaöğretim başarı puanı nasıl hesaplanır?
*Ortaöğretim başarı puanı 50 ile 100 arasında adayın başarısına göre değişir.
*Her okul kendi içinde olmak üzere ortalaması 50, standart sapması 10 olacak şekilde standart puan hesaplanır.
*Hesaplanan standart puanlar her okulda en büyüğü 100, en küçüğü 50 olacak şekilde dönüştürülerek OBP elde edilir.
*Öğrencilerin OBP"leri okuldaki başarılarına göre 50 ile 100 arasında değişecektir.
*Aday eğitim gördüğü okulda başarılı ise OBP"si 100"e yakın, başarısı okulundaki diğer öğrencilere göre düşük ise 50"e yakın bir değer olacaktır.

Hiç yorum yok: